Tuesday, June 9, 2009

Meoww...Meoow...=)


Assalamualaikum wbt...
Atas permintaan adikku Capiqa...Hehe..akak baru upload gambo kucing akak yang semestinya comey n kiut-miut cam akak..haha...hopefully, capiqa suka...nanti2 akak tangkap gambo yang lebih spesifik mengikut terma dan syarat2 yang tertentu. Eh, pe pulak aku merepek ni...,maksud akak...gambar kucing2 tersebut sekor2...beserta namanye sekali..=) ok?
Akak sengaja upload gambo yang agak pelik ni. Sebenarnya...sebenarnya..dragon ball ada 7 biji kesemuanya...eh...merepek lagi..haha=P Em, sebenarnya, gambar ni akak tangkap sebab rasa cam unik je..haha..kelakar tengok anak kucing yang kategori "remaja" ni...masih menyusu lagi tu...xtahan...cian kat adik2 dia yang kecik tu nak nyusu payah...yang remaja tu namanya..Embun dan Mutiara... The latest...3 ekor yang masih kecik2 2..namanya... Capiqa...Capiqi dan Capiqu... Haha..akak men2 lagi la...em...BoBO, BiBi dan BuBU...=) Senang nak ingat...ngeh3...
So, pe lagi...CAPIQA..KOmen...haha....=))

2 comments :

  1. CaPiQa said...

    akak.. comelnye! bkn akak taw, tp kucen2 tu. hehe ;p

    eh yg baby puteh kunen tu mcm kucen kte. nama dia keebo.

    thanx taw akak post utk kte. neway sowi coz lame sgt x jenguk blog.

    chill! ^_^

  2. Feena said...

    ok...hihi...suke ek picca 2...pelik kan...yang dah besar pon nk nyusu lg...=)